We positioneren Arnhem met gerichte citymarketing
Doel: | Arnhem wordt aantrekkelijker om te verblijven, bezoeken, ontmoeten en ontspannen |
---|---|
We positioneren Arnhem als stad die excelleert in energie en duurzame mode. We stimuleren en faciliteren festivals en evenementen die passen bij het DNA van de stad: groen, creatief en vrij. Festivals als Innovate, Fashion + Design Festival (FDFA), State of Fashion, Bridge to Liberation, Sonsbeektentoonstelling en de Arnhem Electricity Week zijn daar voorbeelden van. Door energie-innovaties zichtbaar te maken in de stad, zetten we het profiel van Arnhem sterker neer. In 2026 werken we samen met Citymarketing Arnhem specifiek aan goed beeldmateriaal (foto en video) en verdere ontwikkeling van de website IntoArnhem, verder benutten van congresacquisitie met behulp van het bidbook en binnengehaalde congressen MKB-Nederland en Nationale Week van het Onderwijs. We gaan talenten aantrekken én behouden voor de stad en de arbeidsmarkt. We zetten Roze Zaterdag in als middel om Arnhem op de kernwaarde vrij te positioneren. We zetten Lifeport en NewDutch optimaal in voor regionale en landelijke profilering. |